Alla inlägg den 22 februari 2013

Av Moa Richard - 22 februari 2013 20:21

Ojojoj, snart är jag på väg upp för första backen upp mot Smågan. Det är högst verkligt nu och "Moas klassiker" är förhoppningsvis slutförd om två dygn. Ikväll har jag laddat med kött, potatis och årets semla.

Sedan sist:

Måndag 18/2:
Cykel 45 min kl 6.45
Cykel 75 min kl 18

Tisdag 19/2:
Cykel 30 min kl 18

Onsdag 20/12:
Cykel 45 min kl 7.15
GRIT plyo kl 20.

Torsdag 21/2:
Cykel 90 min kl 18 med Vasaloppstema! Lyckades bra med att undvika mjölksyra, verkligen dags att fräscha upp kroppen nu inför söndagen!

Fredag 22/2:
Löpning på bandet 25 min, soft känsla för cirkulation utan mjölksyra i 5:30 tempo. Efteråt gjorde jag excentriska tåhävningar, ett par bålövningar med pilatesboll och lång stretch. Så skönt att få skaka av sig morgonens tenta och den oro som dessa tentor för med sig! Förstår inte studenter som inte tränar något. Förstår i och för sig inte någon som inte tränar...

Uppdatering från Mora och stämningen där kommer i morgon!


Ett av de få skidpass som blivit inför söndag. Här har jag och Henke kört 20 stakintervaller mellan bänk och soptunna då vi insåg att Skatås skidspår var ett skämt för dem med en ambition att bli svettig. Misstänker att det blir andra bullar på söndag, yeah!

Ovido - Quiz & Flashcards