Alla inlägg den 18 april 2013

Av Moa Richard - 18 april 2013 22:12

Inomhus gillar vi också! Bild: Amanda Steèn, AS I AM - photography.


Vi börjar med nedräkningsstatus:


Hallandsloppet 96 km 15 dagar kvar
Göteborgsgirot 70 km 22 dagar kvar
Göteborgsvarvet 21 km 30 dagar kvar
Vätternrundan 30 km 57 dagar kvar


Det börjar med andra ord dra ihop sig!


Foten svarar bra på löpningen. Vaderna tycker att mina nya Puma Faas tar styggt, bara att vänja er säger jag! I morgon är det dags för milen för första gången i år.


På cykelsidan ser det riktigt bra ut, har redan hunnit cykla mer än under hela april förra året!


5+2+7+12+4= 30 mil hittills. 12-milarn bestod av turen Lygnen runt, favorit i repris från förra året. Den tar jag gärna snart igen. Vacker natur, grymma backar och god fika i Sätila:).


På lördag cyklar vi till Onsala med stopp hos Helenas bror, turen blir 10 mil.


Försöker putta in styrka här och där mellan cykling, löpning och mina klasser och det går skapligt. Ibland blir det någon enstaka muskelgrupp innan klass, jag får ta de chanser jag får och ibland är de begränsade.


Fick startbevis till Göteborgsvarvet idag, startgrupp 7 med start kl 13:42. Kom gärna och heja!



Ovido - Quiz & Flashcards