Alla inlägg den 27 september 2012

Av Moa Richard - 27 september 2012 15:14



Ja nu jäklar börjar det närma sig, nu har sista passen utförts och nu är det bara att vila och ge sig själv bra käk och vätska. Mycket frukt nu, till och med i juiceform för att hålla borta alla förkylningar som härjar omkring en på jobbet. Känner redan nu hur kroppen börjar studsa lite, jag vill köra det här loppet nu. För dig som läser så vet ju du hur jag nämner Lidingöloppet femtielva gånger per inlägg.

Lördag 22/9:
Vila. Väl värd efter fredagens prövning!

Söndag 23/9:
Vila igen. Hade gått på yoga om det inte varit för onda axeln som tyvärr ännu besvärar mig.

Måndag 24/9:
Cykel 45 min kl 6.45 följt av axelrehab, fotledsstabilitet samt bålövningar.
Cykel 75 min kl 18.

Tisdag 25/9:
Löpning 5 km, lätt och snällt, strax under 6-minuters tempo. Tåhävningar och fotledsstabilitet efteråt. Stretcharna från Per körde jag nu och även i måndags, gör dem nästan varje dag.
Cykel 45 min.

Onsdag 26/9:
Cykel 45 min kl 7.15 Följt av axelrehab och bålövningar.

Torsdag 27/9:
Vila, kommer även ligga lågt på vattengympan.

Om två dygn är jag förhoppningsvis en bra bit in i loppet vid den här tiden. Troligtvis rätt lerig om skorna också.

Ovido - Quiz & Flashcards