Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Moa Richard - 1 juni 2013 16:55

Dagens tur. Henrik fotar.

När vi nu spenderar helgen i Falkenberg så fick givetvis cyklarna följa med. Vi mötte upp Team Helvetes Falkenbergssektion, vilket består av Robert och David, inne i "stan". Turen gick via Tvååker, Österöö (här skall fika-stoppas i sommar!), Ljungby och sedan hem till Bohl. Vacker tur med strålande sol, lagom vind (kors i taket), blommande rapsfält och trevligt sällskap. 6,6 mil.

I morgon är det skola och vi skall fortsätta lära oss praktiskt hur man styrketränar (min arbetslivserfarenhet får jag inte tillgodoräkna mig...). Det passar bra in i kalendern med ett ordentligt styrkepass så jag tänker passa på. Nästa termin skall vi tydligen lära oss att hålla gruppträningspass också, något som inte heller känns helt obekant...

Ser fram emot crossfit med Robban i sommar och sanddynelöpning på Skrea strand. Med stadslopp, risvedslopp och Skutan runt är det bara att hugga i i sommar!

Cyklade mil: 86,6. Känner att jag egentligen skulle velat haft någon mer längre tur i kroppen i nuläget och att det är tur att det väntar en långcykling på nationaldagen!

 
Ovido - Quiz & Flashcards