Alla inlägg den 15 augusti 2013

Av Moa Richard - 15 augusti 2013 17:04

Nu sitter vi på tåg från Stockholm till Östersund. Om två dygn har vi förhoppningsvis tagit oss runt skutan utan brutna ben. 36 damer finns med på startlistan, så jag kan som sämst bli 36:a då. Den här gången kommer jag inte titta på Garmin och hetsa kilometertider, utan förhoppningsvis ha ork nog att njuta av den vackra naturen istället. Inga tidsambitioner mer än under tre timmar. Det bör jag kunna hosta upp utan nära-dödenupplevelse tycker jag.

Det blev två 4,77 km löpningar som tänkt i bageriet och i morse tog jag 20 min löpning på bandet, marklyft och 3 min planka. Vågade mig inte på mer än mina tidigare 72,5 kg idag såhär nära inpå loppet. Kommer behöva mina ben och säte många gånger om.

I morgon styrs färden mot älskade Åre. Eventuella Årebor som läser är varmt välkomna att heja på längs vägen på lördag!

Team HM på väg mot nya äventyr.

Ovido - Quiz & Flashcards