Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Moa Richard - 21 augusti 2013 15:46

Jag fick ett mejl från Tommy på Göteborgsvarvet med frågan om jag vill följa med på kickoff i Växjö i samband med det nya seedningsloppet som går där lördag den 31e augusti. Om jag ville så fick jag även springa loppet. Det vill jag såklart, både följa med och springa, så nu blir det ett bonuslopp här med ny chans att komma under 45 min på milen, senaste försöket i Falkenberg så var jag ju 25 sekunder över.

Om någon är sugen på en bättre startgrupp på Varvet så är sista anmälningsdag till Växjöloppet i morgon den 22e. Göteborgsvarvets hemsida har mer information.

Träningsvärk från lördagen kvarstår och nu börjar jag tröttna på detta... Nästa tisdag blir det GRC-träning med Susanne och då hoppas jag på löpstarka ben igen!

Lyckligt ovetandes om hur mycket träningsvärk som skulle följa. Bild från Instagram, @elisabetrj.

Ovido - Quiz & Flashcards